lördag 4 september 2010

Snabb uppdatering

Nu var det ett tag sen som jag skrev, igen. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med att uppdatera bloggen när jag knappt hinner med mig själv. Har funderat fram och tillbaka på om jag ska sluta blogga eller hur jag ska göra. Jag vet inte riktigt hur många det är som följer denna blogg, hur många det skulle vara som blir besvikna om jag slutar att blogga. Än så länge ska jag inte sluta blogga men jag lova att säga till om det skulle bli så. Ni får dock räkna med att det kanske blir lite långt mellan varje inlägg.
Så, vad har hänt sen sist?
Mamma har hunnit varit uppe en vecka innan det var dags för henne att börja jobba igen. Det var riktigt kul att ha henne här. Vi fick mycket gjort. Vi har nu verkligen börjat med Antons rum. Det ser verkligen ut som ett barn rum nu, fast utan hans säng. Bilder kommer när rummet är helt färdigt.
Sen har Anton blivit 7 månader. Det blev han igår. Våran lillkille börjar bli stor.
Anton har åkt på något, vet inte rikttigt vad det kan vara. Han har över 39 graders feber och under en period hade han över 40. Lite läskigt när det blir så högt. Hade gett han alvedon tidigare och febern hade gått ner lite grann men sen ökade den kraftigt så då ringde jag sjukvårdsupplysningen. Deras råd var: alvedon, helst ipren, badda med ljummet vatten, inga kläder på sig och ligga svalt. Bara under den halvtimmen i telefonen gick febern ner lite grann men han fick alvedon ändå så jag hoppas att natten blir lugn.
Som sagt, jag försker att skriva så ofta jag kan.
Ha det bra så länge!
Kramar!

1 kommentar:

  1. Det vore såklart jätteroligt om du vill behålla bloggen, det tycker ju iallafall vi som befinner oss på långt avstånd från er. :-)

    Men du måste ju som sagt känna att du hinner med, annars blir det ju snarare än belastning än roligt.

    Hoppas ni mår bra!

    Kram Sandra

    SvaraRadera